Mys fredag + klädparty

Denna dag fick bli en hemma-fixar dag.
Förbereder i vardagsrummet för tapetsering så nu när det är tomt på väggarna , nu känns det blir kalt o... usch hehe. Ännu värre blir det väl imorgon när även gardinerna ryker. Sen får det vara "tomt" där inne fram tills vi flyttar. Det är ju ett tag kvar, flytten blir ju av runt den 30:e nov men så har vi besiktning nu på tis så därför är ja bråttom med tapetsering :) så, det blev en lång o onödig information ang vårt v-rum men ja ja nu vet ni det ;)

I eftermiddags var jag + några till bjudna på me&i party hemma hos Linda. Beställde några super fina plagg till Vincent o ett par mjukis brallor till mig. Jätte fint sortiment med många roliga färg-glada barn kläder. Det uppskattas eftersom det oftast säljs så vanliga "tråkiga" kläder i affärerna. När partyt var klart tog vi oss vidare hem till Sofie för fika o snack.. Där blev vi en bra stund :) tack tjejer för en trevlig kväll!! Nu ska jag stänga mina blå o sooova är ap trött!! God Natt o trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Stinna

Hej,har ni köpt hus?
Krama söta vincent från mig.


Svar: Ja Stinna, vi har köpt hus och flyttar in där i slutet på nov :D
Petra Hällsten

2012-10-21 @ 10:45:52
Postat av: Stinna

Lite nyfiken, vad ska ni flytta hän..

2012-10-24 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0