12-11-12

Jahopp redan november, vart har året tagit vägen?! Min lilla älskling blir snart 10 månader!! Helt galet! Lilla lilla plutten är snart ett år. Han kommer alltid vara en bebis i mina ögon :) även fast han redan ser ut som en tvååring haha :p han växer så det knakar o stor kommer han nog bli min underbara son.
Den här helgen blev en lyx helg för min man. På lördagen fyllde han 29år (snart gubbe) och i går var det hans första fars-dag :) vi firade inte speciellt mkt utan i lördags vart vi ute och åt med kära svärföräldrarna.. Min familj firar vi med nästa helg. Är ju inte så lockande att bjuda hit folk på kalas då vi typ bor i flyttkartonger hehe.
Vardagen rullar på i sin ordning, blir
Mycket jagande efter busen! Han är extremt busig och är i farten heela tiden! Nu ställer han sig upp mot allt han ser, kan stå själv och har tagit ett halvt steg :) kanske börjar han gå snart?.. Och + det vardagliga så är det förberedelser inför flytten som skall göras.. Så det är full rulle nu.. Och speciellt nu när det bara är tre veckor kvar :D ska bli underbart att bo i hus!
Avslutar inlägget med några foton :)
Trevlig måndag till er alla <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Han är helt galen din son, det ser man där vid gåstolen :P men också underbar!! <3

2012-11-12 @ 23:45:59
URL: http://lindaklingberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0