Vad trött jag blir!

Jag har nu flera gånger försökt att blogga ifrån mobilen men de inläggen går inte att posta :/ irriterande när man suttit och skrivit en massa..
Bara att börja om och försöka igen så nu hoppas jag att detta ska gå att posta iallafall!
Söndag idag = slappar dag ;) var ute på förmiddagen och promenerade med hundarna o Vincent. Har börjat ha honom i bärsele vilket fungerar skit bra! Han trivs och så är det smidigt just när jag går ut med hundarna. Sen har jag tvättat, hängt och vikt tvätt, dammsugit, diskat, vart hos mamma och pappa en stund och nu sitter jag i soffan o matar min prins. Vi väntar på att Jonas ska komma hem, han är o handlar.. Idag ska vi käka hemma gjorda hamburgare ;) mumsigt! Så snart ska vi fixa i ordning käket för sen blir det soff häng resten av kvällen.

Ha en skön söndags kväll!



Kommentarer
Postat av: Linda

Blogg appen är ceepee när man ska lägga upp fler än en bild i taget. Den slår alltid av för mig också, jättetröttsamt! Men man får vell vara glad för det lilla, att man nu mera iallafall kan kommentera inlägg skrivna ifrån appen :) åh jag vill träffa din lille V snart och dig också för den delen!! Får ta en date när vår förbaskade sjukstuga är över?

2012-03-11 @ 20:23:51
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Men välkommen hit då! Kan göra ett litet café för dig här hemma ;)

2012-03-12 @ 20:50:22
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0