Slut på helg

Inte för att det är nån skillnad på helg o vecka för min del :p enda är väl att inte Jonas är hemma på kvällarna hehe...
Jaja, som sagt, älsklingen och hera har ju spenderat helgen uppe i umeå så jag och Vincent blev själva här hemma. Vi har haft fullt upp i allafall. Vi har vart på stan, umgåtts med vännerna, haft mys/fika kvällar, vart hos mamma och pappa. En riktigt bra helg! ;)
Idag har vi spenderat nästan hela dagen hos mamma och pappa. Peter, Hanna och lowa var också där. Blev mat och fika, gott var det.. Tack tack! :)

Jag har nyligen tagit mig ett bad, ska strax mata lill skrutten o sen ska ja väl försöka sova... Godnatt!


Vincent och Emilia

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/520463/images/2012/pic_194554821.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/520463/images/2012/pic_194554832.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Stinna

GULLEPLUTTAR::

2012-03-19 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0