Regniga dag

Den här onsdagen har än så länge varit rätt lugn. Bara lite hushålls sysslor har jag tagit hand om + Vincent där emellan som ska ha mat haha han vill helst äta hela dagarna tror jag, mitt matvrak till barn :p
Om en stund ska vi bege oss ut till marieberg med sällskap av finaste Sofie :) ska bli mysigt att tralla runt där, skönt med ett köpcenter när det är regn dagar!
Annars då, har väl inte hänt så värst
mycket.. Vincent blir större för varje dag, nu är han jätte stark i nacken så när han ligger på mage håller han huvudet högt upp :) här om dagen vände han sig från mage till rygg min fina lilla plutt. Det är så kul nu när han är med så mycket.. Han verkligen älskar när man pratar med honom o ibland babblar han på rätt bra haha!
Ne, ska ta o göra oss redo för snart kommer soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0