Ner bäddad skönt i sängen..

Det är oftast när jag ligger i sängen och ska sova som jag börjar på ett inlägg :)
Vet egentligen inte varför för jag e alldeles för trött för o skriva :p jaja iallafall, idag har vi vart hemma hela dagen och kvällen vilket har vart hur skönt som helst! De senaste dagarna har vi vart runt lite överallt så det passade så bra med en "vilo" dag idag hehe. Inte för att jag vilade så värst mkt utan jag tog tag i hemmet. Men skönt är det nu när det är gjort :) nu i skrivande stund snarkar både hundar o bebis och jag kämpar för att hålla ögonen öppna haha så jag ska ta o avrunda här o sen släcka lampan och soova! Gu så skönt det ska bli, godnatt o sov så gott ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0