Fyfan!!!

Ja usch fyfan säger jag bara! Fick nästan hjärtinfarkt nu på kvällen. Vincent låg och sov i sovrummet när jag hörde att han började gnälla. Jag gick in och han brast ut i stor grin! Det lät inte som vanligt, han lixom mer skrek. Så jag tog upp honom direkt och han grät så han inte fick luft, jag fick panik! Jag vet faktist inte riktigt exakt vad jag gjorde men typ lutade honom framåt.. Han var helt röd i ansiktet. Sån jävla sjuk känsla fick jag i kroppen, jag tänkte nu dör han.. Men så skrek han till igen och brast ut i gråt. Satte mig på säng kanten och vagga honom i min famn.. Och helt plötsligt vart han tyst o sov som om inget hade hänt?! Kan poängtera att han hela tiden blundade.. Drömde han eller vad? Usch hemskt var det och jag lär väl inte kunna slappna av i natt :( min fina bebis...


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch!! Han drömde säkert eller så händer det mycket i hans utveckling :)

2012-03-29 @ 07:59:18
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Usch va hemskt när sånt händer! Han kan ha haft ont nånstans typ att det knep till i magen eller så kanske han drömde en mardröm.. Finns ju så många orsaker till barns reaktioner. Puss!

2012-03-29 @ 12:53:46
URL: http://Http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0