Flick besök

Har haft fika sällskap ikväll utav Beri, Linda och Sofie. Blev lite snacks, tv och babbel = härlig kvälls fika, tack för det! ;)
Nu sitter jag i soffan med min lilla kille liggandes bredvid mig. Väntar på att han ska vakna upp för då är det dags för honom att äta igen. Under tiden har jag försökt skriva i min almanacka. Jag skriver i den typ som en "dagbok" alltså vad jag gjort på dagarna, vem jag har varit med och andra viktiga saker. Är så bra att ha om man nån gång vill veta vad man gjorde ett viss datum eller liknande hehe. Men nu sen jag fick barn har jag blivit as slarvig med detta! Så nu har jag massa tomma dagar som jag inte alls minns vad jag gjorde :( skit oxå haha!
Har oxå fyllt i lite i vincents "mitt första år" bok.. och i den skall man gärna klistra i kort på oss o honom men nu förtin framkallar man ju inte kort längre, iallafall inte jag haha. Jag har alla kort på datorn, visst jag kan ju skriva ut men vi har ju tyvärr Ingen skrivare så jag får väl helt enkelt ta o skicka iväg kort till nån foto grej :) är ju roligt minne för Vincent sen när han blir äldre.

Ne usch nu ska jag ta o göra mig i ordning för natten och sen mata lilla prinsen för nu börjar jag bli riktigt trött...

Natti natti gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0