...........

Uj, är egentligen alldeles för trött för att blogga men nu när jag ändå loggat in så passar jag på :) har nyss matat klart Vincent och lagt honom i vaggan, han
Somnar nog närsom. Ska oxå ta och sova nu, ögonen orkar knappt hålla sig öppna haha.. Blir alltid döds trött så fort jag lagt mig i sängen.
Kvällen har jag och Vincent spenderat hemma hos rosie, Nina var också där :) var trevligt att få komma ut lite.. Skönt o bara hänga med Människor man tycker om <3
Den här helgen har vi inget direkt planerat så vi får väl se vad som händer.. Ne usch nu avrundar jag här för detta inlägg blev ju as tråkigt haha..
Godnatt på er o sov gott!


Kommentarer
Postat av: Nina

Han är så go lillgubben <3

2012-03-03 @ 09:04:06
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0