En tripp på stan..

Godmorrn! :)
Jag har startat min dag med en dusch, tvätt och påklädning av lill fisen, en kopp kaffe och nu käkar han för fullt :) sen ska vi ta oss ut på promenad med hundarna innan vi drar iväg. Vi ska åka och hämta upp mamma o sen upp på stan. Ska fixa lite ärenden och glo runt lite i butikerna när man väl är på stan.
I natt sov mitt lilla hjärta bra så idag är jag utvilad :) vaknade upp o kollade i vaggan, där ligger han o pratar och skrattar för fullt <3 inte konstigt att man har lätt att gå upp tidigt på morgonen när man har en sån glad bebis.. Min lilla prins!

Igår var vi hos mamma och pappa en stund. Även brosan, Hanna och lowa var där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0