DOPDAGEN

Vilken fin dag det har varit idag! Dopet var hur fint som helst och stort
tack till Peter & Hanna för allt!!
Kl 13:30 startade dopet i Almby kryka. Det var jätte fint och Lowa var hur
lugn som helst, inga problem att få vatten på huvudet inte hehe.
En grej som var jätte fint var att Hannas mamma + två systrar sjöng för
Lowa, de sjöng Livet i min famn, såå fin text! blev alldeles rörd.
Det är ju verkligen livet man håller i sin famn när man bär sitt barn.

När det var klart i kyrkan gick vi vidare till församlingshemmet där vi fick
super god mat och dryck, Kaffe, tårta och sötsaker :D mums mums!



Här är Lowa med prästen Åke


Peter, Lowa, Hanna


gammel mormor & Lowa, mormor & Vincent ♥



Min stiliga älskling!


Lowa vart trött efter allt såhej, sussade gott i Vincent´s vagn ♥



Sådär, det var några kort ifrån dopet :) Nu ska jag ta och sova, är galet trött!
Godnatt, tack för mig hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0