Det blev ingen sista gång...

Jag hade ju hoppas på att förra gången jag var hos barnmorskan skulle
vara den sista men icke. Lilla killen lyder inte mig o vill inte komma ut så
kl 10 har jag tid för kontroll. Tror även att vi kommer boka in en tid för ev
igångsättning ifall jag skulle gå över fler dagar.

Idag blev det en tidig morgon, har vart vaken sen kl 05. Tur att jag gick
och la mig tidigt igår! Våran Hera har inte mått så bra, spydde ganska så
mycket igår och nu vill hon inte äta nåt :/ Jonas tog socker prov på henne i
natt och hon hade nästan på gränsen till för lågt. Förmodligen eftersom hon
hade spytt upp all mat, för så här låg har hon aldrig haft. Så idag får vi ha
extra koll på henne, hoppas vi slipper åka in med henne!



Nu ska jag ta och gå ut med djuren i regnet :/ Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: marre

Lillkillen verkar trivas i magen :)

här hemma i mora är det massvis med snö och det har varit riktigt kallt ett par dagar. Kram

2012-01-12 @ 12:25:39
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: T- mamma till Olivia

Han kommer på söndag :) hehe.

Fast bestämmer ni tid för igångsättning så kommer det nog komma igång, så blev det för mig :) Fick tid för samtal 25/8 och 22/8 började värkarna :)



Men 7 dar har jag tippat på att du går över tiden, så senast 15/1 23.59 är han ute :)

2012-01-12 @ 23:25:04
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0