Måndag...

Jahopp, har försökt nu i två dagar att få till ett inlägg ifrån mobilen
eftersom jag sällan sitter vid datorn nu för tiden så blir det lättast att
blogga ifrån den. Men tyvärr så vill inte appen fungera för tillfället :/
surt hehe.. Så nu när jag äntligen sitter vid en dator passar jag på att
uppdatera lite ;) Idag har vi startat dagen med en riktig mys stund i soffan,
jag, Vincent och Hera ♥ 
V har somnat så nu ska jag passa på och göra mig i ordning för att sen ta
en promenad och möta upp Linda.. Så ska vi ut och traska lite :) aldrig fel
med lite frisk luft och motion haha.. Känns såå skönt nu när jag äntligen
börjar få tillbaka motionen, när jag var gravid orkade jag knappt gå 50 meter
och då flåsade jag galet mkt haha!
Ne nu måste jag sätta fart så inte Linda behöver vänta på mig ;)

Ha en super fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0