Dagarna rullar på...

Dagarna och veckorna bara flyger förbi känns det som hehe. Jag gör inget speciellt på dagarna utan nu har det mest blivit städning, tvätt, bebis, hundar, matlagning och nån kvälls fika. Blir lite mer att göra här hemma nu när älsklingen börjat jobba. Men allt går
Fint och nu börjar man kunna pussla ihop alla sysslor.. Det jag mest var orolig för var det här med att gå ut med hundarna. Jag trodde det skulle bli jobbigt med påklädning, dra ut vagnen osv.. Men det går jätte bra :) hundarna är så otroligt duktiga när det gäller allt kring Vincent. Dom accepterade honom direkt och de verkar inte alls avundsjuka som vissa djur kan bli. Känns super bra!
Nu har lill fisen ätit så nu hoppas vi p några timmars sömn innan det är dags för mer mat ;) vi var i väg till BVC idag, nu väger han 4340g och är 58,5cm lång... Stora killen!

Ne nu ska jag lägga vincent i vaggan och ta o sova :) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0