Tv'n på för fullt

Haha jag har verkligen tv'n igång hela dagarna nu sen jag fick barn. Innan så kollade vi på tv i vardags rummet MAX 1 gång i veckan, blev mest att vi kollade i sovrummet. Nu blir det så att jag spenderar mesta tiden av dagen i soffan framför tv'n. Speciellt eftersom jag ammar.

Idag har jag haft en tråkig dag. Bara vart hemma o det ända vettiga jag har gjort är att vi var ute på lång promenad. Har ingen lust till att göra nåt här i hemmet men ändå är jag skit uttråkad :/ hade tänkt dra till marieberg men njaa pallar nog inte det haha...
Ska ju träffa tjejerna ikväll så det ser jag fram emot, har alltid så trevligt med mina bästisar :D
Nu sitter jag o målar naglarna medans Vincent sover, snart dags o laga käk
men först ska vi komma på vad vi ska äta.. Varje dags dilemma!

Trevlig lördag till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0