Tråkdag blev en bra dag

Imorse var jag sådär seg o trött då man bara känner för att gå och sova bort hela dagen. Men efter en promenix med hundarna o lite frisk luft så blev jag piggare o på lite bättre humör haha. Mamma smsade om att jag o Vincent skulle komma dit på mat o det tackar man ju inte nej till :p brosan o hans familj kom oxå. Kusinerna Vincent och lowa börjar nu mer o mer intressera sig för varandra så nu börjat det bli kul, längtar tills de ska börja leka med varann :)
Vi åkte sen hem för att ta ut odjurena på promenad och efter den åkte vi hem till rosie där vi har spenderat våran kväll :) Vincent sussar gott och jag ska ta o lägga mig nu.. O det bästa av all, sängen är ren bäddad! Det bästa som finns :D

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Nina

Guuu va hon är lik din bror!

2012-04-27 @ 08:20:08
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0