Framsteg...

Ja det blir en massa skriverier om Vincent nuförtiden men så kommer det nog mest bli eftersom han numera är mitt liv och min vardag ;) framstegen hos honom är stora! Kan inte förstå att han redan blivit så stor och att han kan så "mycket" han var nyligen en pytte bebis som låg helt blixt stilla. O nu är han rena virvelvinden :p haha nedå inte än men snart så.
Han ligger numera icke stilla, vänder på sig, mumsar på händerna, drar i mig o så har han upptäckt sina fötter som är såå intressanta o konstiga :p en riktig prat kvarn är han, varje dag babblar han på som en galning med världens vackraste röst och skratt <3 blir helt varm när han talar till mig och så brukar han se så "intensivt" på mig haha gullebarn! Nu sitter han i mitt knä och försöker få tag i min tele, ser väl spännande ut när jag bloggar haha...
Han är också väldigt stark i benen så nu står han gärna om vi håller honom under armarna :) hoppar har han oxå börjat med.. Ja listan kan göras lång med alla framsteg.... Igår fick han smaka vatten för första gången.. Haha såg inte ut som han gillade det till en början :p


Kommentarer
Postat av: Nina

Naaw gubben!

2012-04-25 @ 06:50:52
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0