3 månader

Idag blir Vincent redan 3 månader! :)
Gu va fort tiden har gått och han växer så det knakar.. Var på BVC och nu väger han 6049g och var 65,5 cm LÅNG! han följer vikt kurvan perfekt, längden ligger han två staplar över de "normala" haha en riktig långis är han. O det märks på hans kläder... Hinner knappt använda de innan han vuxit ur dem. Ja o så fick han vaccinationen oxå :( usch det va Inge roligt men tur att det gick över så fort! Han verkar inte haft ont nu efteråt heller för han har varit så glad men trött haha det tog nog på hans krafter :p

Nu ligger han o sover och jag har plockat o diskat och nu har jag till och med målat naglarna ;) ska strax
Hoppa i säng jag med.. Imorgon ska jag träffa Linda o Rebecca på förmiddagen så det blir skoj, blir nog en fika med skitsnack....

Tack o godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0