Slutet på helgen

jahopp då var denna helg också över.. Även om jag har jobbat den
här helgen så har den ändå gått väldigt fort. Fast det tycker jag att alla
dagar och veckor har börjat gjort sen den dagen jag blev 25 år :P
Det är nu det kommer gå undan så snart är det dags att planera in min
50års fest... skämtosido
Nä men ny vecka nya tag... det kommer väl inte hända så värst mycket i
veckan, det är väl typ så här min vecka kommer se ut (förutom jobb);

* Jag o bebis går in i v.26 ♥

* Ska träffa Nina och hennes barn

* Storhandla mat

* Till Strömsholm med Hera för provtagning

Typ nåt sånt.. tråkigt liv haha men där imellan kommer ju alla hushålls-
sysslorna som måste göras så veckorna fylls upp....
Ne nu ska jag avrunda här, blev ett riktigt tråkigt inlägg men ändå är det nåt :P
på återseende!



Kommentarer
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Äntligen dags att ses ;)



Jadu kärring, inte långt kvar till det där 50 års kalaset. Har du funderat på vad du ska ha för kläder på dig när du fyller? :P



Puss!

2011-09-26 @ 07:51:44
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Ja det är mest till barnen jag ska ha också ;) Sen kanske lite till hemmet och om jag råkar hitta något till mig själv eller Salah så är det bara ett plus :)

2011-09-29 @ 12:55:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0