I väntans tider....

Nu är det nära! Imorgon är min brors dotter beräknad att komma
till världen och jag kan inte sluta tjata om hur mkt jag längtar efter
henne! ♥

Idag har jag haft en hemma-fix dag. Tvättat en massa bebis kläder, filtar,
hämtat julsakerna från vinden + städat på vinden, var en massa kartonger
här o där men nu är det fint och välsorterat där uppe ;)
Imorgon ska jag dra med mig mamma ut till ikea så jag kan köpa mig en
byrå där alla bebiskläder ska ligga. Ska bli skönt att kunna vika ner och göra
klart för nu har vi haft en massa påsar och kartonger i sovrummet med alla
kläder o saker.

Ikväll fick jag fin besök utav Nina, Linda och Beri :) Lika roligt som alltid att
umgås med mina bruttor!
Nu ska jag slänga mig i säng.. tack o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linds

Hihi, du 'boar in dig', men det är ju inte så konstigt, det är ju inte långt kvar för dig heller <3 ;)

2011-11-22 @ 22:27:19
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0