Dalarna

Nu är jag, mamma och Hera hos mormor och moster. Var längesen jag var här så nu var det på tiden :)
Vi kom igår och vi har inte gjort något speciellt utan mest bara tagit det lugnt.
Jag ser till att vila så mkt det går nu sista tiden, sover inte alls bra på nätterna så jag är helt slut på morgonen hehe. Men det tillhör väl och vara gravid, många som sover dåligt mot slutet.

Annars så rullar allt på som vanligt. Det enda annorlunda är att jag numera är hemma på mammaledighet. Känns fortfarande lite skumt att vara hemma.. Har några gånger fått tänka till, typ hmm ska jag jobba imorgon eller hur var det nu igen :p

Nu avrundar jag här, ska ta och dricka lite te och äta en kvälls macka :)
Ha det gott så länge!


Kommentarer
Postat av: christina

Ha det så bra och hälsa alla ..Kram Stinna..

2011-11-16 @ 19:19:28
Postat av: Petra

Tack stinna! Alla här hälsar så gott till er!

Kram

2011-11-17 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0