Blir inte mkt sömn på nätterna inte

Usch, varenda dag vaknar jag jätte sent och får ångest för det :(
Vill inte sova bort hela förmiddagarna men vad gör man inte när
det inte blir så mkt sömn om nätterna? Jag vaknar i snitt säkert 4-5 ggr/natt
och måste upp o kissa eller för att jag försöker vända mig haha.. är inte
lätt att vända sig från ena sidan till andra :P O nu har jag börjat få lite foglossning
så ljumsken är inte o leka med.. men jag är ändå glad att alla besvär har kommit
nu på senare tid (inte konstigt när man lagt på sig 14kg) , jag har ju annars i helhet
haft en jätte bra och lättsam graviditetet :D
Nehe,  nu ska jag ta och gå ut med hundarna i detta gråa tråkiga väder...
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Jag gick upp 14kg sammanlagt under min graviditet.. tungt är det minst sagt :)

Men efteråt gick jag ner 20kg på en månad så det kändes bra :D

2011-11-23 @ 13:55:58
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Nina - En fotogalen tvåbarnsmamma

Usch för foglossning! :( Hoppas det inte blir allt för jobbigt!

2011-11-23 @ 19:31:42
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0