Toodiloo :)

Allt bra med er? Här är det toppen, det soliga vädret gör susen och jag
känner mig pigg och glad varje dag =) härligt!
Annars då, ja det händer väl inget speciellt i vardagen, kanske därför min
uppdatering är så rutten för det finns typ inget att skriva om :P haha.
Idag jobbar jag sista kvällspasset för denna vecka.. Ser fram emot helgen,
speciellt lördagen då det blir utgång med mina fina bruttor ♥
Nu var det längesen jag kände sån längtan efter utgång och det är därför
det är roligare att inte gå ut allt för ofta så man får den här längtan.
haha låter som värsta alkisen....faktist så är det förfesten jag mest längtar
efter och oftast så är det då det är som roligast på hela kvällen.
Att bara sitta och snacka skit med tjejerna och dansa o ha skoj :D
Tänkte ta mig en långpromenad med hundarna strax.. bäst att passa på nu
när det är fint väder.
Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0