Min lediga dag

Ska jag spendera hos Sandra och Emilia =) Ska dit vid två tiden så fram tills
dess ska jag pula lite här hemma vilket behövs varenda dag. Alltid är det nåt
att göra även fast lusten kanske inte finns men men.
Vi renoverade sovrummet i helgen med nya möbler och tapetsering så nu när
vi äntligen är klara där inne så ska vi nu till helgen tömma hela tv-rummet för
på tisdag nästa vecka kommer öbo hit och ska lägga nytt golv där inne. Så ännu
en gång kommer det se ut som ett bombnedslag hemma med möbler lite överallt.
Får se om vi ska bo hemma hos mamma och pappa dom två dagarna som dom ska
vara här och fixa, inte så kul att vara hemma när det ska vara folk här o arbeta och
speciellt inte eftersom vi har nyfikna hundar som kommer vilja vara i vägen :P
Nehe, nu har jag druckit klart kaffet så nu ska jag sätta lite fart...
Ha en bra dag gott folk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0