Äntligen!!

Har försökt många ggr att logga in här på blogg.se men eftersom vi
nu befinner oss i urskogen (Särna) så är det inte det lättaste då det
knappt finns någon täckning :/ Datorn går segt som f*n så att surfa på
internet är inte det lättaste hähä.
Vi har haft det lugnt och skönt här uppe, mkt mat och avkoppling har det
blivit. Imorgon är sista dagen här :( jag och brosan åker hem mot Örebro
imorgon eftermiddag. Snart ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp
tidigt imorgon.. vill spendera så mycket tid som möjligt med mormor och
moster. Vädret har varit ganska skönt, förutom blåsten så har solen tittat
fram och nu längtar jag ännu mer till våren/sommaren!


Även fast klockan är över 12 så passar jag på att gratta världens bästa
vän ♥Beri på hennes födelsedag!! Hoppas du fick en jätte fin dag, och som
jag skrev i smset så får vi fira dig när du kommer hem igen :D

Nu går ja o lägger mig... godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0