Tiden går...

Och jag blir om en månad hela 25 år gammal :D
Var bara tvungen och skriva det hehe.
Jaha, igår spenderade jag eftermiddagen/kvällen med Linda,
Rosie och Sandra. Vi hängde hemma hos Rosie med en massa
gott tilltugg som vanligt. Börjar nästan undra om Rosie vill få
oss tjocka med allt gott hon alltid dukar fram när jag är hos henne.
Vi satt iallafall där till typ 02:00 och jag kom väl i säng runt 04:00,
men jag tog ut lite sovmorgon idag så jag är pigg och kry :P
Idag har jag åkt runt lite överallt, handlat hundmat, tankat bilen, varit
i affären och så åkte jag ut till posten i ladugårdsängen för att hämta ut
mina tassimo varor jag beställt. Men så klart så hade dom stängt mellan 10-15
Så jag får åka tillbaka dit imorgon istället. Nu ska jag bara softa fram tills det
är dags att åka och jobba... städade och tvättade igår så det slipper jag idag =)
Godsakerna, dock så hade Sandra hunnit snott all choklad.. gravida kvinna :P
Jag dåva som aldrig kan vara normal på ett kort (Rosie´s fötter)
Dom två tjocka (gravida) =)
Osocialaste människorna :P, den ena glor på tv o den andra på datorn
Jag väntar snällt på tomten
Finaste tjockis-magen <3
Rosie "sover" haha
Vi väntar på dig lill-tösen <3 längtar efter att få se dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0