God fortsättning på det nya året!

Shit vad åren går fort! Nyss var det ju 90-talet känns det
som hehe. Jag firade nyårsaftonen ihop med älsklingen och
några vänner med lite fyrverkerier vid 12 slaget =)
En lugn och skön kväll blev det.
MEN dålig som jag är så tog jag inte ett endaste kort ifrån kvällen!
glömde totalt bort kameran :/
Nu hoppas jag att år 2011 ska bli ett bra och fint år för oss alla!
Jag gav inget nyårslöfte detta år... fast, det brukar jag ändå aldrig
göra... haha skulle nog aldrig kunna hålla nåt ändå så :P
Annars då... jag har jobbat hela helgen så nåt annat har jag inte gjort.
Imorgon jobbar jag kväll så på förmiddagen ska jag städa och tvätta,
har inte orkat brytt mig om mitt hem på hela helgen hehe.
Nu har jag min stora hund uppe i knät, hon lägger huvudet på tangenterna
och vägrar låta mig skriva.. tror att hon vill ut så det är väl dags att ge
sig ut på en sista promenix för idag.. sen blir det läggdags.

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till två]

Jaså, skulle inte du till Linda? ;) Måste ses snart igen! Puss

2011-01-03 @ 11:17:00
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Petra

jo, blev lite fel i inlägget ser jag, skulle stå med älskling och några vänner hehe

2011-01-03 @ 12:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0