Då var man sko-lös då

Idag har jag förutom jobbat spenderat dagen med Sandra =)
Vi tog oss ut till marieberg så jag kunde gå tillbaka med mina skor
som tyvärr gått sönder :/ mina favvo skor! Köpte dom för 3mån sen
och redan hade en söm på baksidan gått sönder. Så jag fick ett tillgodo
kvitto som tur var hehe det var ju ändå 700:- Så jag ska lugna mig ett
tag o se om de får in några snygga skor inför våren.. känns onödigt att
köpa nya vinterskor nu när vintern snart är över (förhoppningsvis)
Sen käkade vi bakad potatis och fikade lite, kaffe och chokladboll :D mumsigt!
Och nu är jag hemma igen.. ska väl ta och göra rent i paddans akvarium
eftersom hon alltid ska stöka till det, här köper jag fina växter så att hon ska
ha det fint i sitt hem.. men nedå, då käkar hon upp alla blommor istället så det
bara blir själkar kvar :( ändå köpte jag såna växter som sköldpaddor inte ska
tycka om!
Mina bästaste skor :(
Här har ni den galnaste sköldpaddan, Mercedes
Och här är hennes face haha

Kommentarer
Postat av: Nina {Mamma till två}

Haha hon är så ful! :D

Jag har fortfarande kvar bilden på henne där hennes huvud ser ut som nåt helt annat :P

2011-01-18 @ 21:37:49
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahaha hennes ansile är för gulligt :D

2011-01-19 @ 09:36:53
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Hmm... hon ser ganska så läskig ut :)

2011-01-19 @ 12:50:51
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Petra

Sally: haha ja vet :P hon liknar dig tycker jag hihi

Tanja: Hon e livsfarlig, är svin rädd för henne..helt galen haha

2011-01-19 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0