Uppdates från Mora....

Hej alla glada i denna kyla :P
Usch, idag har det varit hemskt kallt.. har sprungit på stan med mamma
och moster för lite shopping :) Var och handla igår också med mamma men
alltid är det nåt man har glömt att köpa så idag handla jag det sista.
Har köpt jeans, tröja, smycken, smink, skor o strumpor.
Har tagit kort på min shopping som jag ska ladda upp här lite senare :)
Snart ska jag och mamma ge oss iväg igen till affären haha snacka om att vi
åker till stan typ 3ggr/dag..helt onödigt :P sen ska jag hålla mig inne och bara
ta det lugnt... Ska köpa smörgåstårta som vi ska mumsa på till melodifestivalen.
Ja, så annars gör vi inte så mkt mer.. kortfattat, det enda vi gör i mora är och
handlar hihi... Många undrar om det verkligen finns så mkt i lilla Mora.
Jag tycker det är bra att handla här eftersom allt i Örebro tar slut på engång.

Nu ska vi dra vidare... See you later aligator =)

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till två

Handla är kul! :D

2011-02-21 @ 14:41:53
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0