Packningen klar, nu sova!

Sådärja nu är väskan färdig packad så nu är jag redo för trippen till mora
som bär av imorgon. Idag har jag jobbat eftermiddag så sen på kvällen åkte jag
hem en sväng till mamma, sen åkte jag och Rosie hem till Sofie på fika och skitsnack
som det alltid blir :) blev där ganska länge. Åkte hem och började packa, ut med odjuren
och nu ska jag hoppa i säng och soova! Ska försöka komma upp skapligt imorn så
jag hinner fixa lite fint här hemma innan jag drar på lite "semester" hos momor
och moster. Ska bli såå skönt att komma bort och jag ska bara ta det lugnt med
en massa vila ;) hos mormor kan jag alltid slappna av och bara få vila ut mig.
Nehepp nu lägger snart min hjärna av för idag så jag avrundar här och
uppdaterar mer under helgen med massa kort oxå :)
Natti natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0