Jag vet...

jag är världens sämsta på att uppdatera min kära blogg!
Varje dag tänker jag för mig själv att jag ska uppdatera här men så
kommer något emellan och då har jag hunnit glömma bort det :P
Idag har jag spenderat nästan hela dagen hemma hos Nina,
Även Sandra och söta Emilia var där en stund. Vi fikade och gosade med
bebisarna ♥ Sen när jag kom hem på eftermiddagen/kvällen bestämde jag mig för
att vila en stund, vilket jag egentligen inte ska göra eftersom jag blir såå
seg efteråt. Jag försökte överväga saken med att jag skulle behöva städa här
hemma istället men nje det gick inge bra hehe. Ikväll har jag ÄNTLIGEN färgat
mitt hår. Hade världens hemskaste utväxt! Så nu är håret snyggt o fräsht :D
Har också skrivit en lååång inköpslista inför mathandlingen imorgon.. har inte
bestämt mig än om ja ska in en sväng på marieberg oxå.. har ju inget så där som
jag behöver köpa så egentligen ska jag hålla mig därifrån för annars blir det nåt skräp
jag köper på mig :P får se... =)
Nu tar jag med min dator in i sovrummet och lägger mig där och surfar runt liten stund till
är ju inte så speciellt trött än eftersom jag vilade till 21:30 ^^
Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0