De va bättre förr...

Sista kvällen nu i Mora för imorgon bär det hemåt till Örebro igen. Idag har vi handlat en hel del julklappar vilket är skönt! för jag är nästan klar.. bara några små grejer till som ska fixas ;) Och nu på kvällskvisten har jag och mamma kollat igenom alla mina bröllopskort, haha vilken galen dag/kväll det var.. absolut den bästa dagen i mitt liv :D Har också hittat en super full mapp med masssa kort från förr haha så roligt att kolla tillbaka.. och shit vad man har förändrats genom åren :P ska sortera alla kort i mappar så de ligger någorlunda i ordning.. fina minnen det där. Nu ska jag gå och lägga mig.. upp tidigt o iväg, för imorgon har dom ju varnat för snökaos på vägarna :/ får köra väldigt försiktigt....


Godnatt alla!! haha bjuder på en vääääldigt ung Petra... vet inte hur längesen det kan va..
men typ 5-6 år sen eller nåt...




Kommentarer
Postat av: Nina

Ååh, det är sådär ja kommer ihåg dig om jag tänker tillbaka :) <3

2011-12-09 @ 07:15:26
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: bee

åå gud vva länge sen minns knappt dej blond =))

2011-12-10 @ 12:42:29
Postat av: Petra

haha ja känns som år och dar sen man var blond... :P roliga tider det där

2011-12-11 @ 12:24:56
Postat av: sandra

Nina de är så jag också ser henne när jag tänker tillbaka på förr hehe :)

2011-12-11 @ 21:55:08
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0