BabyShower

Blev glatt överraskad av mina bästaste tjejer idag! Jag trodde jag skulle iväg på teater idag men icke sa Nicke... Istället blev jag lurad hem till rosie, när jag kom dit så satt allihopa där och dom hade fixat så fint med en massa ballonger, MASSA god mat, goda bakelser och en massa snacks. Och en HEL hög med presenter inför lillens ankomst. Jag må ha världens bästa vänner!!! Jag har fotat alla presenter, det var nallar, kläder, gipsavgjutning till magen, blöjtårta, min första tid bok, tossor med skallror i som han ska ha på fötterna o roa sig med hehe, babygym och en hel del saker såsom nappflaskor, nappar, våtservetter, tops, nagelfil, nagelsax, plastskedar, ammningsinlägg, babyolja, puder, salva till bebis, bindor (haha)
Har säkert glömt nåt men det var som sagt en massa saker!

Tack mina underbaraste vänner!
Den här dagen glömmer jag aldrig, ni är världens bästa!!!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

<3 måste ju förbereda dig på Vinnys ankomst ;)

2011-12-04 @ 02:57:42
URL: http://lindaklingberg.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är glad att du blev nöjd :) och ännu mer ska det komma <3

2011-12-04 @ 09:08:29
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: christina

Vilka fina kompisar du har...

2011-12-04 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0