Semstertider...

haha.. som vanligt så gör jag en såndär "comeback" på min stackars
blogg som jag inte har brytt mig om på ett bra tag.
Just nu har jag semester och bara njuter av dagarna, synd bara på det
dåliga vädret!! Det här årets semster har varit en av de lugnaste någonsin.
Jag brukar annars fara runt överallt men så blev ju vår stackars hund Hera sjuk
och vi har fått haft mycket koll på henne och det har varit en stor omställning för
oss men nu börjar vi vänja oss vid hennes punktliga mattider och insulinsprutorna
hon får tvåggr/dag. Hon är en riktig kämpe och hon blir bättre och bättre...
Nu har jag lite över 1vecka kvar på semestern och jag kommer att dra mig upp
till Mora för att spendera de sista dagarna med mormor, moster och mamma som
är där. Min gubbe har redan börjat jobba så då kan jag lika gärna hänga där som
hemma känns det som :)
Nu ska jag ta och traska ut med hundarna och sen blir det soffhäng resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: christina

Hälsa till Mora, och kör försiktigt...

Kram Stinna..

2011-08-14 @ 20:41:42
Postat av: Petra

Ja då Stinna, ska hälsa från er! och mormor o moster hälsar alltid till er där nere :)

2011-08-15 @ 13:21:15
URL: http://petrakarlzzon.blogg.se/
Postat av: faster bettan

Hej! Saknade dig på vår "Storcka-träff". Skönt att Hera mår bättre! Som hundägare vet jag verkligen hur oroligt det är med en sjuk hund. Hälsa alla så gott och det det så trevligt i Mora. / KRAM från Bettan

2011-08-16 @ 12:32:19
Postat av: Nina - Tvåbarnsmamma

Japp, bäst för dig att magen är tom när du kommer :)

2011-08-31 @ 17:07:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0