Mot ljusare tider...

Så härligt nu när det är ljust ute på kvällarna, då är det sommar!
Tycker åren går så snabbt, nyss var det vinter o jul och allt det där
och helt plötsligt blev det vår med sommar värme :D hur bra som helst.
Nu sitter jag här vid köksbordet och dricker lite te.. är ganska så trött så
jag joinar snart sängen. Jaha, annars i vardagen händer det inget speciellt..
jobbar, träffar vännerna o umgås med min man är väl så mitt liv ser ut nu
hehe... Försöker oxå planera min semester lite så jag vet vad som sker...
Jag har semester i slutet av juli så det är ju ett tag kvar ;)
Men ner till skåne kommer jag åka, dit åker vi varje sommar för att hälsa på
vår släkt där nere =)

Jag är världens lyckligaste just nu!! nu bara lääängtar jag ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Efter?? :) Berätta berätta? :D

2011-04-26 @ 10:08:04
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: christina

Blir jag faster??

2011-04-26 @ 18:47:03
Postat av: Petra

hehe nej nej, jag är inte gravid =) men många som trott det haha... än så är det lite hemligt, men så småningom kommer jag skriva vad det handlar om här i bloggen :D

2011-04-27 @ 00:24:24
Postat av: sandra

Vad är det du längtar efter som är så hemligt??? :P

Nu blir man ju nyfiken ju hehe

2011-04-27 @ 13:24:56
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0