Hur kul som helst!

Nu är vi tillbaka här hemma efter en hård natt på cinderella :)
Det var en riktigt skoj kväll, idag var det väl lite sämre haha.
Ja vi festade nog fram till 5 eller 6 imorse och sov inte alls många timmar så
jag var väldigt sliten/bakis/förbannad på allt och alla för jag behövde mitt kaffe :P
Men sen släppte allt det negativa. Jag känner mig fortfarande lite sliten så nu ska jag
gå och sova o imorn ska jag ha sooovmorgon!
Ikväll har Linda och Rosie varit hos mig. Vi kollade på film.. (the final) bra film dedär.
Tyvärr så blir det inga bilder ifrån gårdagen. Måste be Sofie att skicka över de kort
hon tog så imorgon kanske jag lägger upp några.
Haha om det finns såna man ens vill visa :P



jahadåvaråva...sov gott folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0