Sköna dag...

Såå skönt och härligt väder vi har haft de senaste dagarna
och tydligen ska det fortsätta med sol och värme så nu är
jag så glad så ;) Idag har umgåtts med Rosie (ovanligt :P )
vi var in till frisören och pratade om hur jag ska ha min uppsättning
så nu är det klart där också. Det jag väntar på nu är min ring och
klänning o sen är allt fixat och klart. Imorgon ska jag och älsklingen
iväg och träffa prästen för lite snack om hur vi vill ha det i kyrkan,
vi kommer träffa prästen en gång till för att "prov viga" så att vi
kan slappna av lite mer sen när det verkligen är dags.
Nu börjar jag verkligen på att bli nervös, ligger varje natt och bara
tänkter och tänker haha såna onödiga tankar som att jag typ kanske
snubblar på väg till altaret eller att hela jag skakar så mkt att Jonas inte
får på mig ringen hahah helt knäpp är jag.. jag vet! men sånt hör väl till
och det kan jag skratta gott åt efteråt ;)


Nu till en rolig grej ;)
Idag fick jag hem ett brev. Det var ett mordhot liknande med utklippta
bokstäver. Först när jag öppnade och såg detta blev jag skit skraj.
Trodde verkligen att nån skulle hota mig ( HAHAH) Sen när jag väl läste
igenom det så ville jag bara slå mina kompisar...Det är min möhippa som
är på G. Haha helt sjukt vad roligt och jag skrattade sen åt mig själv :P



Det står: Var beredd!
packa en väska med bikini, nattkläder, tandborste
och varma sockor. Så vad väntar du på, packa.



Kommentarer
Postat av: Nina

:D :D :D

2010-06-03 @ 00:14:18
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha

2010-06-03 @ 09:26:58
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0