Semester :)

Japp, nu har jag fyra långa veckors semester ;) hoppas nu att
jag får fint väder. Jag och min man ( :D) kollar runt på datorn
efter sistaminuten resor till värmen. Så hittar vi nåt nu snart så
sticker vi, han har ju också semester nu så det är bara att dra :)
Idag har jag varit iväg och handlat mat med pappa inför ikväll.
Vi ska dit och grilla massa gott, blir också massa god dricka hehe.
Och så har jag även hunnit med ett kaffebesök hemma hos Nina,
var inte där så länge eftersom jag hade tvätttid kl 13 men ändå kul
att få träffas ;) Nu ska jag ta tag i mer tvätt ch damsuga lite. Sen är
det dags att göra sig fin tills ikväll..

Ha en jätte trevlig midsommar allihopa!!!
Och tack för alla gratulationer till bröllopet :)

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Kul att du kom förbi! :)



Ha det nu riktigt mysigt med din familj!

2010-06-25 @ 14:56:02
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0