MÖHIPPA

Fyfaan! vilken bra dag jag hade igår på min möhippa
helt otroligt och ett STORT tack till alla mina fina tjejer som
hade fixat detta ♥



Klockan var väl runt 7 då tjejerna plingar på som tokar haha.
Jag gick upp o öppnade dörren och kamerablixtrarna var i full
gång så dom fick sig nog några roliga kort på nyvakna jag :P
Jag har ju haft mina aningar om att möhippan skulle vara lördag
den 12:de så rätt hade jag allt hihi. Min blivande man hade också
sin svensexa igår så idag är vi båda helt förstörda, galet.
Iallafall, tjejerna kommer in och jag fick gå in på toa och tvätta av
mig fort och sen blev jag påklädd utav dom. Det blev svarta leggings,
turkosblå kjol, benvärmare, svart tröja med en vit sporttopp över.
Fick också ha en fin prinsesskrona, en rosa liten portmonä och sen blev
jag sminkad men jag tycker jag var så söt så :P
Jag fick på mig en ögonbindel och så började dagen. Först åkte vi ut på
landet där vi körde tre-kamp i crosskart, felstyrda bilar och sumobrottning.
Självklart tog jag hem guldet :D haha o det var så gaalet roligt, precis sånt
jag älskar att göra. Sen åkte vi ut till marieberg där tjejerna hade gömt min
rosa portmonä i någon av alla butikerna så jag fick gå runt där o leta haha
tillslut hittade jag den inne på expert ;) Då hade dom även lagt i ett vitt strump-
band som jag ska ha på mig på bröllopet.
Sen åkte vi ut till hästhagen för att paddla kanot... o idag har jag träningsvärk
som heter duga.. När vi var färdiga där stack vi ut till soffans stuga och började
dricka öl och grillade en MASSA gott... vi satt ute hela kvällen och hade det såå
trevligt...det blev sen en utgång på strömpis och även där hade jag svin kul!
Hann även få träffa min älskling en snabbis när krogarna hade stängt, vi hade ju
inte setts på hela dagen :P båda vi är så sjukt nöjda med våran dag!!!
Jag, Sofie, Linda och Rosie åkte sen på natten ut till stugan igen och sov över :)
Kom hem idag vid 14-tiden och har bara tagit det lugnt... hoppas verkligen att jag
inte har lika ont i kroppen imorgon haha.

Jag hade ju ingen kamera med mig under dagen så jag ska fiska ihop de korten som
de andra har tagit och sen lägga ut här.. Nu ska jag mysa lite med min babe.


TACK ännu en gång alla mina bästaste tjejer!!! kommer aldrig glömma denna dag ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Kul att du blev nöjd över din möhippa! Synd bara att jag inte "kunde" vara med, hade verkligen velat. Men ja, jag hoppas att du förstår mig..



Längtar efter att få se dig i kyrkan med din blivande man! :)

2010-06-13 @ 21:12:35
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vilken härlig dag ni verkade haft!! Va roligt!!! :D

2010-06-14 @ 10:17:13
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tjohoo!! Fan va nice att du verka ha haft det kul :P

2010-06-14 @ 10:40:46
URL: http://sandrasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0