Fru Hällsten

Shit! Jag är en gift fru nu hahah ;) helt otroligt.. känns som en dröm.

Igår var det mitt livs bästa dag! Allt var sååå perfekt, helt över förväntan.
STORT tack till ALLA gäster för alla fina presenter och för att ni var med
och gjorde våran stora dag helt oförglömlig! Jag kände mig verkligen som
en prinsessa och jag var så nöjd med håret o klänningen o ja... allt! hehe
Jag ska lägga upp kort så fort jag får några hehe...

återigen, TAAACCK!! kommer nog aldrig kunna visa min uppskattning
och glädje för allt vi fick, vi hoppas även att ni alla hade det lika roligt
som vi :)

Kommentarer
Postat av: M&T

Tack för en fantastisk fest och ännu en gång grattis till er båda.

2010-06-21 @ 19:11:50
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Ni var otroligt fina!

2010-06-24 @ 23:37:07
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0