2010-06-28

Idag har jag haft en riktig soft dag.
Jag for iväg hem till Nina på förmiddagen och satt där
en stund. Sen var jag och älsklingen ute o kollade på soffor,
finns ju en massa snygga så nu måste vi snart ta och bestämma
oss hehe. Vissa kan vi få på engång men endel är det ju leveranstid
på och nu när det är semestertider så kanske det tar ännu längre tid?
Vi ska ut en sväng imorgon igen och kolla lite fler ställen.
Ja, sen har jag bara varit hemma och inte gjort ett skit, tog mig en
tupplur på eftermiddagen ochd det var hur skönt som helst :)
Nu har hundarna fått sin kvällspromenix så jag ska nog snart gå och
lägga mig.. skönt att komma i säng tidigt för engångskull ;)
Imorgon ska jag handla laddningsbara batterier till min kamera så
jag kan börja fota igen, har varit usel på senaste tiden och därför blir
det tyvärr inga bilder på bloggen..


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Synd att ni inte hittade någon som ni fastnade för. Hoppas på att ni gör det idag då! :)

2010-06-29 @ 09:58:20
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0