Sorry!

Jag hade ju tänkt göra ett inlägg med bilderna ifrån våran
resa men tyvärr så är ju täckningen sämst här uppe i skogen så
det tar evigheter att ladda upp bara 1 bild :( ska försöka igen imorgon
för nu är jag så trött så jag orkar inte sitta uppe hela natten :P
Idag har vi mestadels tagit det lugnt. Har hjälpt mormor med en del
och så har jag självklart sovit mycket också :D så himla skönt att åka
hit då och då. Det är här som jag kan slappna av som bäst.
Imorgon ska vi nog inte göra något speciellt.. blir nog lite fix här o där.
Hoppas iallafall att det kan bli lite finare väder imorn.

Nu ska jag ta och bädda ner mig.. hoppas ni alla haft en bra dag och
att ni sover så gott inatt ;) Natti natti....

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Hoppas det funkar att lägga in bilder snart.. Är ju nyfiken :P

2010-07-15 @ 21:15:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0