Att visa sin uppskattning

Åter igen GRATTIS till dig Rosie ännu en gång fast du fyllde
år igår haha ;) Kul att det blev en sån upplevelse för dig igår,
något så fint som du aldrig kommer att glömma :)

Igår var min älskling så sööt!! Det stod blommor på bordet här hemma
med ett kort. Det var till mig ifrån honom, han ville bara visa hur mycket
han uppskattar mig i allt det jag gör :) Jag blev super glad och det värmde
i hjärtat! Tycker verkligen att alla ska visa varandra lite uppskattning då och då.
Det behöver ju inte alltid vara något speciellt när man vill ge eller får nån present
eller bara ett kort räcker det också. Personligen så tycker jag att det alltid är tanken
som räknas..



Nu ska jag fortsätta med det roliga jag ska roa mig med hela dagen... TVÄTTA :(

Kommentarer
Postat av: rosie

Tack gumman, du är en så fin vän :D

2010-01-21 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0