Måndag den 25/1 2010

Hola! :) Hoppas allt är bra med er alla! Hos mig så är
allt på topp hehe. Har slutat jobbet för idag och ska väl snart
laga mat.. måste åka och handla lite först. Älsklingen hade gjort
en lite lättare lunch men jag måste ju ha nåt sen till middag ;)
Tror att jag ska göra nåt med pasta, blev såå sugen på det.
Vettefasen vad jag ska göra senare idag... om jag hittar på nåt
eller bara blir hemma ? Har ju iallafall paradise hotel som jag ska
se ikväll :D Jag älskar måndagar och tisdagar tackvare det programmet.
Nehe... om jag ska ta och dra mig ut med hundarna och sen till affären.


Ha en kanon bra dag!!



♥   ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥    ♥  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0