Festligheter ikväll :)

Börjar med att skriva GRATTIS till min brors flickvän
Hanna som idag blir 25 år :D hoppas du får en bra dag!


Igår så var jag hemma hela förmiddagen och bara tog det lugnt.
Åkte sen på eftermiddagen hem till Sofie och fikade, Rosie kom
också dit. Överförde också en massa bilder, både nya och gamla.
Så roligt att ha lite minnen från förr hehe. Senare sen på kvällen så
var jag, Linda, Rosie och Sandra hemma hos mig och fortsatte fikat haha
Klippte även både Linda och Sandras hår så dom är snygga tills ikväll :P
Idag kl 18:00 så ska vi hem till min bror och Hanna för att fira henne på
hennes stora dag ;) Sen efter det så sticker jag vidare till förfesten i rosta
där mina girl´s kommer att vara. Har inte bestämt oss för vart vi ska ut sen
ikväll så det återstår att se. Hoppas på att det kommer bli super skoj ikväll men
det tror jag... vi brukar alltid ha så skoj ihop ;) Nu ska jag dra iväg en sväng till
affären och handla lite... Sen är det väl nästan dags att göra sig klar....
Ha en jätte bra lördag gott folk!



Från nyårsafton
















...........................................................


När vi sen kom hem från stan där vi var och tittade på fyverkerierna så vart det snöbollskrig,
Såhär såg vi ut efteråt... hahaha....



När vi sen kom in så hade jag och Sofie som sagt brottnings matcher hela
natten :P De andra fick sitta och titta på och heja på oss hahaha......
Shit vad ont jag hade i kroppen dagen efter! Har massa filmer då vi "slåss" men lägger
inte upp dom idag... kommer inte ihåg hur man gjorde :P





En riktigt rolig kväll med andra ord! Som sagt så kommer jag att lägga upp video-klippen
så fort jag har fått hjälp med hur jag ska göra.... så håll utkik :P

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Fin du var på nyår gumms :)

Speciellt efter snöbollskriget haha

Puss

2010-01-10 @ 00:12:04
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0