Tack, Tack, Tack

TACK så jätte mycket allihopa för alla gratulationer!


Jag hade en så sjukt rolig kväll igår med min Roza. Vi var som sagt på
Harrys och festade järnet... Blev väldigt mycket dricka haha eller va säger
du Rosie :P Vaknade upp imorse och var inte alls så bakis utan hade bara
lite huvudvärk så det var as skönt :D Har varit iväg med mamma idag till
stan en sväng och efter det så kom Sandra in till stan och vi tog med våra
rottisar ut på lite bus. Shit vad lika dom är varandra.. o såå söta när de busar!
Sen på kvällskvisten så var jag och Rosie hemma hos Sandra och fikade...
blev också en massa gottit till tilltugg så nu är magen alldeles uppblåst av allt
det goda vi tryckte i oss :P Undra varför man alltid är så hungrig + sugen på
en massa skräpmat och godis på bakis-dagen haha... eller jag är iallafall det ;)
Nu ska jag ta och bädda rent i sängen och sen titta lite på tv.. är inte så trött nu
men ska försöka somna snart så jag kan gå upp skapligt imorgon.


Sov så gott :) natti natti

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för idag gullet ;)

2010-02-07 @ 21:37:50
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jadu, vet faktiskt inte. Har lust att dra till marieberg och shoppa lite haha Sen hälsar väl vi på hos salahs mamma lite :)

Vad ska du hitta på då?

Pussis!

2010-02-09 @ 09:25:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0