Nu äre mkt på G....

Har precis haft i hårfärg i håret och snart ska jag
ta och bädda rent i sängen och sen fixa med disken.
Det är väl det som är på g just nu haha :P
Idag har jag varit en sväng på stan med mamma och
Rosie.. vi var och fixade en grej ;) en stoor grej :P haha.
Kommer berätta mer om denna "grej" lite längre framöver,
känns riktigt skönt iallafall att allt går framåt nu. Sen när vi
hade fixat det så åkte vi för att käka lite mat.. efter mycket
om och men så hamnade vi iallafall tillslut på rosalis :) deras
pasta är ju såå god! Sen när jag kom hem så däckade jag en
stund... eller ja några timmar sådär :P haha men skönt var det.
Nu ikväll så har Rosie varit här hos mig, ovanligt va? hehe....
det blev te, glass och mums-mums :D

Nu ska jag ta och sätta igång lite... ska väl försöka komma i säng
om en stund men frågan är ju om jag kommer kunna somna nu när
jag har "vilat" idag ;) jag brukar ju iofs aldrig ha problem när det
gäller att sova hehe... sova = livets liv.. hihi


Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har mina aningar om vad ni fixade :) :) Så kul!!! Puss

2010-02-23 @ 09:07:22
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0