Natt besök....

utav mamma :) jag har hjälpt henne med att färga hennes
hår + fixat hennes ögonbryn så nu är hon så fin så ♥
Vi har också fikat och babblat en massa... snart ska vi ut en
sväng med hundarna och sen åker hon hem.. jag ska väl hoppa
i säng så snart som möjligt för att sen orka upp imorgon bitti,
ska iväg på några ärenden ;)

Åh just det! imorgon är det min födelsedag :D wweejji...
Vi kommer ta firandet av mig och pappa mer seriöst i helgen
eftersom de flesta jobbar imorgon. Så imorgon så kommer bara
mamma och pappa hem till oss på lite fika.. har tänkt att göra en paj
och köper tårta till helgen istället. Sen imorgon kväll kommer jag, Sofie
och Rosie att joina harrys ;) kommer nog bli super skoj!
Nu är jag ledig i 4dagar så jag ska (förutom imorgon) ta det väldigt
lugnt och bara ha det skönt...


Ne, nu ska vi dra oss ut en sväng... sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis :D Hoppas du får en bra dag!! Puss

2010-02-04 @ 11:36:43
Postat av: Sophia

Grattis! <3



Ha en toppen dag!

2010-02-04 @ 13:59:19
URL: http://grandessa.blogg.se/
Postat av: Elisabeth o benny

GRATTIS på födelsedagen, Petra!! Hälsa pappa och gratulera honom också! KRAMAR från Elisabeth o Benny

2010-02-04 @ 15:03:25
Postat av: bee

darling de va din födelsedag när du skrev inlägget =))..kl va efter 12 =P puss puss på dej gullet ha de så kul nu i helgen o ring mej på söndag o berätta allt =)

2010-02-05 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0