Jaha...

Kom inte på nån rubrik :P Redan onsdag idag, härligt att
det snart är helg igen. Imorgon eftermiddag sticker jag och
mamma iväg till dalarna för att spendera helgen hos mormor och
moster ♥ ska bli sååå underbart! har inte sett dom på typ 2mån :/
Tur att jag har sånt bra jobb så jag kunde få ledigt halva dagen imorn
då sparar vi lite tid genom att åka upp imorgon istället för på fredag :D
Just, vi ska få en ny "familjemedlem" haha... kommer komma upp bild
på den nya sen när vi har fått hem den ;) lite gissningar kanske? hihi.
Idag har det varit lugnt, sitter och lyssnar på bra musik med kaffe till det,
kan det bli bättre? hehe... sen ska jag iväg och jobba i eftermiddag.
Ska försöka lägga upp mer kort nu framöver eftersom jag fick en ny
kamera i födelsedagspresent :) Nu ska jag ta och laga lite mat så jag
hinner käka lite innan jag drar. Hoppas ni andra får en super mysig dag!





Kommentarer
Postat av: Nina

Haha ja, en söt familjemedlem ;)



Ja, alltså alla människor har ju det viruset. Så det betyder att den som smittat henne har inte behövt ha blåsor. Alltså till o med jag som aldrig får blåsor kan ha smittat henne. Alltså Eya hade bara otur som fick så många..



Idag händer nog ingenting. Bara ta det lugnt hemma antagligen ;)

Puss!

2010-02-17 @ 14:49:59
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Tanja

Hehe, hoppas bara att alla orkar lyssna på allt prat om inbjudningskort, placeringskort, bordsplacering, bukett, frisörbesök, fotograf, mat, lokalen mm... Det är inte lite man har att prata om ;)

2010-02-18 @ 00:04:03
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0