God morgon!

Idag fick jag gå upp tidigt, hade tid på volvo kl 7.
Innan jag åkte iväg gjorde jag i ordning lite tvätt och la
i en maskin så den var klar nu när jag kom hem :) Ska väl
fortsätta tvätta några maskiner till. Var också in en sväng på affären
och handlade lite. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o sen gå ut en sväng
med hundarna. Min dag kommer väl mestadels att bestå av tvättning :(
tråkigt men sånt som måste göras ju. Jag kommer jobba hela helgen så
idag är ju ända dagen som jag har tid för tvätten hehe.
Ni får ha en super bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänkte komma förbi med Eya runt elva, går det bra?

Puss

2010-02-25 @ 08:46:55
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0